Jag är trött men ändå pigg hur konstigt det än låter, mår mycket bättre idag så finns hopp om livet känner jag.
 
Idag ska jag bara ta det lugnt för att bli riktigt energisk igen sambons syster med lillplutt kommer över vid lunch och det ska bli kul för det var så längesedan vi sågs nu.
Liten baktanke finns med för vi brukar fira julaftonskvällen med hans familj och i år har vi bokat in en resa så vi är inte alls hemma över jul och nyår.
Så med tanke på att sambon är ev borta fram till 20/12 och den 22/12 flyger vi iväg så lär inte hans föräldrar bli så lyckliga att vi inte firar jul med dem, de håller hårt på tradition om vi säger så.
Min familj tar det mer med ro och tycker att vi kan ta igen julen senare när vi är hemma igen, vi tar julen som den kommer men håller hårt på mattraditionen runt jul.
Har jag inte fått träffa sambon innan så blir det den 18/12 på en stor julfest så ja jag tycker helt enkelt att vi är värda att få åka iväg och vårda oss och vårt förhållande och längtar tills flyget går och vi sitter på mot kyla och snön ska vi :)
Sambons syrra är mer öppen så jag hoppas hon ser att det kan vara bra för oss.
 
lite fredagstankar så här på morgonkvisten

Kommentera

Publiceras ej