Du har väl inte glömt oktoberkickoffen där vi peppar varandra att komma igång även nu när höstmörkret faller.
 
Vill du vara med så lämna en kommentar med dina mål som du vill uppnå, varje fredags kör vi veckorapportering och sista fredagen så kör vi en avstämning hur gick det, uppnåddes målen etc
 
Läs mer här:
En kick off är en dag eller en del av en dag som vigs åt att med glädje fira en ny början det kan markera början på nåt nytt dock så är det viktigt att komma ihåg att en kick off skall vara rolig, lustfylld och avslappnad.
Jag har ju lång väg och håller ju på att lägga om hela min livsstil och tänkt att vi skulle kunna ha en kickoff-challenge.
Jag ser det som en tävling mot mig själv för att hålla fokus och motivationen uppe hela tiden och om vi kan göra det tillsammans med pepp, uppmuntran att kämpa när det är jobbigt så har det ett bra syfte tycker jag.
 
Hur ni tränar och äter är upp till er, kom bara ihåg att det är ingen tävling om vem som går ner mest, snabbast eller så och då alla ska kunna vara med tycker jag så alla kanske inte vill satsa på viktminskning utan kanske vill fokusera på träningspass el vad det nu kan vara.
Varje fredag rapporterar man in till mig hur veckan gått -/+ på vågen el antal pass man gjort i veckan, så sammanställer jag det i ett inlägg under helgen.
 
KICKOFF OKTOBER CHALLENGE
Vi kan väl starta imorgon med att alla i en kommentar berättar vad de har för mål de vill försöka uppnå under oktober, varje fredag rapporterar man sin fram/motgångar till mig så sammanställer jag det i ett inlägg under helgen, första rapporteringen här är hos mig den 10/10 och är det så att man kommer på senare i oktober att jag vill vara med så säg till bara.
31 oktober rapporterar man sin totala fram/motgång under oktober och om det uppskattas så kanske vi vill köra på i november med :)
 
Vi respekterar varandra och varandras mål, peppar och uppmuntrar varandra i sann glädje och kämparglöd.
 
Hoppas att du vill häng på!
 

Kommentera

Publiceras ej