Matdagbok

Frukost kl 09.00 chokladshake och vatten
Lunch kl 12.00 varm chokladshake
Middag kl 18.00 ungsfalu med lökgojs oliver och potatismos

Vattenintag: knappt 1 liter

Motion: inte mycket

Positivt idag: jag har läst en hel del om vad kroppen behöver osv, trött och förkyld men nöjd ändå

Mina reflektioner av dagen: ja som jag skrev jag är trots att det blev som det blev inatt vid gott hopp nu när jag läst på och fattat en del beslut, inatt blev jag oroligt och tänkte nu kommer det skita sig men så tänker jag inte nu. Känner mig vid gott mod att detta kommer bli bra även om det tar lite längre tid mot vad jag räknat med.

Det jag måste tänka på inför alla andra dagar är att det gick rätt lång tid mellan lunch och kvällsmaten jag var rätt matt så nåt litet där på em får jag nog lägga in, men jag lär mig vartefter.

Vatten måste jag få ordning på med och det har varit katastrof idag men enl akutläkaren är det fortfarande bra för min kropp att dricka mycket även om jag nu inte kör ren pulverdiet.

 

Nu: läsa hos er på era bloggar

Sen:  sova

 

Dagens foto

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej