Matdagbok
Frukost kl 9.00: hallonshake och vatten
Lunch kl 13: 1/2 ananasshake
Middag kl 17.00: fisk potatis och äggkräm, päronkaka och grädde

Vattenintag: skäms on me 1 glas

Motion: promenad 30 min sakta

Positivt idag: pappadag

Mina reflektioner av dagen: alltså jag skäms, när jag körde ren pulverkur så var jag suktig med vatten men nu är det som jag inte bryr mig och jag glömmer vattnet helt...bättring Nathalie!

Jag har fixat en sakta promenad på 30 min med paps mest för att komma ut men jag är helt slut fortfarande och jag vet inte om det bara beror på att jag baka päronkaka och laga maten utan jag tror att förkylningen som är bättre ändå gör att jag är lite energilös.

Saknar sambon

Nu: läsa era bloggar och slappa i soffan
Sen:  ev en shake om jag blir hungrig/sugen kolla tv

Dagens foto: 

 
 

Kommentera

Publiceras ej