Igår starta ju vår oktoberchallenge kick off och här är vi som är med och var och ens mål är:
 
 
Simply sugar Mitt mål är att träna fem dagar/ vecka, där räknas även yoga in.
 
Sara -9kg och 5timmars cykling.
 
C = förbränningen igen så att jag fortsätter att gå ner i vikt samt att fixa minst 10000 steg/dag. 
 
Jag själv = -3 kg och röra på mig minst 4 dagar i veckan
 
NinaMitt mål är att ha gått ner 3 kg och att ha kommit igång med att träna regelbundet 2 ggr/vecka och dessemellan dagliga promenader.
 
 
Sen kanske Zillen ansluter sig 
 
Vill man vara med så säg till i en kommentar och lämna med målen så skriver jag in er på listan.
 
1a veckorapporten är 10/10-14 kör hårt nu :)

1 kommentarer

Nina - Vardag utan socker

03 Oct 2014 11:48

Hej och tusen tack för ditt avtryck i min blogg. Det är jätteskoj att få hitta nya bloggar att inspireras av och få lite nya tankar och funderingar från. :)

Jag är gärna med i Kick-offen för jag behöver lite nytändning i min (obefintliga) viktnedgång. Mitt mål för oktober är att ha gått ner 3 kg och att ha kommit igång med att träna regelbundet 2 ggr/vecka och dessemellan dagliga promenader.

Får jag vara med?

Ha en toppendag! :)

Svar: Såklart du får vara med och vilka bra målSkriver in dig på listan lite senare
polarnattis.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej